kvarteretkullebro.blogg.se

Hej kära invånare i kvarteret Kullebro! Det här kommer att fungera som vårat digitala forum för önskemål, klagomål och övriga mål angående vårt kvarter och vårt, som man på engelska säger, "community". Jag använde mig av något som kallas "blogg.se" för att genomföra detta, var god att be mig, Ann-Britt, om lösenordet till forumet vid synpunkt. / Föreningsadministratör, Ann-Britt Göransson.

Flygande matta

Publicerad 2013-08-11 11:34:05 i Allmänt,

Hej har nogån sett minn flygande mata? Jag landadde bakåm matafären och sen var den bårta
 
/ Milou

Kommentarer

Postat av: Karl Kjellberg

Publicerad 2013-08-11 11:37:15

Vad är detta förfasoner, flygande mattor är bara ett påhitt förstår du väl. Väx upp, unge

Postat av: Kim Ninja

Publicerad 2013-08-11 11:38:59

Åååhhh!! Shit vad coolt, har du en flygande matta??? Om du hittar den vill jag gärna låna den lite, jag har en fantastiskt fabulös show pågång!

Postat av: Ann-Britt

Publicerad 2013-08-11 11:41:43

Nu tar vi det lilla lugna, Milou är trots allt bara ett barn.

Postat av: J. Bastille

Publicerad 2013-08-11 11:44:38

Jag har letat lite och hittat ett flygande matta-liknande föremål som nu ligger utanför din dörr tillsammans med ett glas hallonsaft.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela