kvarteretkullebro.blogg.se

Hej kära invånare i kvarteret Kullebro! Det här kommer att fungera som vårat digitala forum för önskemål, klagomål och övriga mål angående vårt kvarter och vårt, som man på engelska säger, "community". Jag använde mig av något som kallas "blogg.se" för att genomföra detta, var god att be mig, Ann-Britt, om lösenordet till forumet vid synpunkt. / Föreningsadministratör, Ann-Britt Göransson.

Ryssland just nu

Publicerad 2013-07-28 13:19:33 i Allmänt,

http://rickardsoderberg.se/wp/2013/07/gor-skillnad-eller-avga/ Kolla in länken här ovan; varning för extremt chocktillstånd över hur världen får gå till. Jag hissar just nu prideflaggan i min trädgård. Självklart kommer kärleken att vinna i slutändan, för hat kan hålla länge men kommer någon gång att vändas. Och vi som medmänniskor bör göra allt för att skynda på denna process, oavsett vad som krävs. Ingen ska få lida för att vara kär i vem som helst, eller för att säga emot regeringen.

Kommentarer

Postat av: Katta Nilsson

Publicerad 2013-07-28 13:25:02

Vi kanske på något sett kan visa att vi alla är emot detta förtryck? Kanske sätta upp flygblad och/eller skriva brev till politiker för att vara med i processen med att skynda på ett agerande? Har funderat lite och kan tänka mig att hålla i en frihetskommitté som behandlar frihetsfrågor, bland dem rysslandfrågan.

Postat av: Örjan Lie

Publicerad 2013-07-28 14:24:23

Fantastiskt initiativ, Katta! Jag och Emanuel hänger jättegärna på, vad sägs om att vi ses hos dig på torsdag efter Knattarna BKs match?

Postat av: Katta Nilsson

Publicerad 2013-07-28 14:24:51

Det blir bra! Vi ses på torsdag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela