kvarteretkullebro.blogg.se

Hej kära invånare i kvarteret Kullebro! Det här kommer att fungera som vårat digitala forum för önskemål, klagomål och övriga mål angående vårt kvarter och vårt, som man på engelska säger, "community". Jag använde mig av något som kallas "blogg.se" för att genomföra detta, var god att be mig, Ann-Britt, om lösenordet till forumet vid synpunkt. / Föreningsadministratör, Ann-Britt Göransson.

Tandställning sökes

Publicerad 2013-07-28 16:55:11 i Allmänt,

Hej! 
Igårkväll kom min tandställning bort på nått vänster... Jag har tyvärr inget minne av denna kväll, men en vän hittade mig i sandlådan på lekparken och vittnar om att jag vid den tiden saknade tandställning. Jag skulle verkligen uppskatta att få tillbaka den, den kom som sagt bort antagligen i närheten av sandlådan cirka kl 04:00.
Mitt huvud värker som fan idag, så jag skulle uppskatta om ni ringer imorn istället om ni hittar den
Hittelön: jägermeister, häftmassa, penna från quality hotel och en tia
 
/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela