kvarteretkullebro.blogg.se

Hej kära invånare i kvarteret Kullebro! Det här kommer att fungera som vårat digitala forum för önskemål, klagomål och övriga mål angående vårt kvarter och vårt, som man på engelska säger, "community". Jag använde mig av något som kallas "blogg.se" för att genomföra detta, var god att be mig, Ann-Britt, om lösenordet till forumet vid synpunkt. / Föreningsadministratör, Ann-Britt Göransson.

Välkomna!

Publicerad 2013-07-27 23:22:00 i Allmänt,

Hej kära invånare i kvarteret Kullebro!
Det här kommer att fungera som vårat digitala forum för önskemål, klagomål och övriga mål angående vårt kvarter och vårt, som man på engelska säger, "community". Jag använde mig av något som kallas "blogg.se" för att genomföra detta, var god att be mig, Ann-Britt, om lösenordet till forumet vid synpunkt.


/ Föreningsadministratör, Ann-Britt Göransson.

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2013-07-28 00:10:55

Vad praktiskt, då slipper vi alla dessa månadsmöten!

Postat av: Kim Ninja

Publicerad 2013-07-28 00:14:51

Fantastiskt! Det här är precis rätta forumet för mig att nå ut med mina åsikter (eftersom ingen dyker upp på mina diskussionsmöten på tisdagar...)
LÄNGE LEVE YTTRANDEFRIHETEN

Postat av: Caroline Kjellberg

Publicerad 2013-07-28 00:17:41

Jag förstår inte hur du orkar, Kim. Ingen kommer läsa dina inlägge ändå.
Och förresten - vem fan heter Ninja i efternamn?? Hoppas även samhället kan ge dig en chans att bli normal någon gång

Postat av: Kim Ninja

Publicerad 2013-07-28 00:19:52

Allas åsikter ska höras!!
Förresten kom jag på Ninja själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela